Hästarna, presentation:

Cattis undrade hur många hästar jag har, började skriva en kommentar i hennes
blogg men det bev så långt så jag radar upp dom här istället, håll till godo:
(lånar 2 bilder av dig anna)

 Jag har mina hästar hemma på gården hos min mamma  Eva och min pappa Gunnar.
Vi började med ett stall och nu har det blivit två stall (enklare än att bygga ut det första)
Ridhuset blev klart för ungefär 1,5 år sen så det börjar bli en liten anläggning nu.
6 stycken hästar har vi på gården.

Dennis -87, d-ponny som jag tävlat upp till msv hoppning. Ska stanna hos oss så länge han är pigg.


Jolly Robin -92, Engelskt fullblod och min första stora häst som jag ridit upp till 1,10 hopp tills hennes framben började krångla. Nu har hon blivit mamma till Carrera B och Robinzon B


Carrera B -04 "Rerra" min framtida stjärna (hoppas jag)


Robinzon B -06 Ska ridas in i höst efter att bebis pluppat ut.
Ingen bild på datorn tyvärr.

Och sen har vi rosettplockar prinsessan:
Miss Marco Melody -91, gått 140 hopp. "still going strong" Men ska förhoppningsvis föla nästa sommar.


Wassago -95 tävlat 135, kapacitet för de stora klasserna. Skadad sen 3år tillbaka, går igenom en sista rehabiliterings vända nu, blir han inte bra så blir det de evigt gröna ängarna för honom.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Kul att se hela gänget. Skoj att du fött upp Carrera själv, det har jag inte fattat förut. Jag förstår att du är så stolt över henne, hon var ju jätteduktig i Insjön med! Lyx med eget ridhus också, jag blir avundssjuk. Jag har ju inte ens ett stall, men det kommer...

2008-06-09 @ 05:40:12
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0