Vi är INTE på BB

Vi har flyttat ut till sommarstugan ett par dar, sjöläge och AC har gjort
dagarna uthärdliga. Det är ju sååå varmt, men det går faktiskt bra.
Att kunna sova i ett kallt sovrum gör stooor skillnad, tyvärr har vi inget
internet där ute så bloggandet ligger i dvala just nu, men eftersom inga
bilar är hemma och eftersom det inte bloggas så börjar folk höra av sig och undra
om vi är på BB. Det är vi alltså inte, och faktiskt så tror jag att Päron har det bättre inne
i magen till den här hettan är över. "Vi" kyler ner oss med att bada flera ggr om dan
och nu ska jag bege mig upp till älvdalen och Marja för att få mina fossingar ompysslade,
och självklart köpa lite thaimat (älvdalen har den bästa)

Berättar mer om vad som hänt och gjorts senare. Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Nä du får fasiken vänta med att åka till BB tills Ellie är opererad och bra nog för en bilfärd till Mora. ;)



När du ändå håller på kan du flytta fram Morafestivalen några veckor också!

2008-07-28 @ 20:00:22
Postat av: Maria

Ja jag har faktiskt börjat fundera när jag inte sett några bilar på gården :)

2008-07-28 @ 22:34:46
URL: http://mariatheres.blogg.se/
Postat av: Cattis

Tur att jag varken håller koll på era bilar eller ditt bloggande, att vara i vattnet är det bästa just nu tycker jag...

2008-07-29 @ 15:27:28
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0