Vänner och fiender.

Har varit ute på lite orsayra, i nyktert tillstånd är det en ganska tragisk tillställning.
Om yran hade varit förpackad på burk hade det stått så här på etiketten:
-Intas gärna i samband med hög promillehalt och i god väderlek.
I min fantasi står det inget på burken om att den är lämplig för höggravida eller
vid 10 grader plus(kändes dock som minus). Shiiit vad kallt det var och vad tråkig man känner sig bland alla
fyllon. Efter att ha haft väldigt ont i fötterna under stockholmsvistelsen så har jag tröttnat
rejält på mina gladiator sandaler. Det är fasiken inte fotriktigt att gå på helt platta sulor
med bara lite snören som ska försöka hålla fötterna på plats. Letade istället fram mina
senaste partypjucks (som tyvärr inte fått uppleva en full Tinis) och drog på mig dom istället.
Man kan ju ialla fall ha snygga skor fast det bara är en yra, och guuud så sköna dom var,
svårt att tro med det var som att knata runt i ett par birkenstock sandaler i jämförelse med
dom andra kassler skorna (mina ben ser ut som kassler med dom där snörena)

Så se och lär:

Vänner                                Fiender
 

Nog tjatat om skor. Hemma är jag alldeles själv, Bilbo är uppe i Lillhamra
med Sarahs mamma tills imorgon, och P-Å är på hotellet och roar sig. Jag
har nattat mig själv med mjölk och ostmacka. Tycker att det är lite väl tyst här
hemma, fast det är väldigt skönt med lite lugn och ro när man är så här trött.
Imorgon kommer målaren och ska kika och på fredag hoppas jag att det blir
arbetsstart. I Slutet på nästa vecka SKA allt vara klart här hemma. Annars
tänker jag inte föda ut päron, jag kniper helt enkelt ihop och vägrar åka på nått
sjukhus, det borde väl funka, tror ni inte det?

Jag längtar så efter att få rida igen, rida på riktigt utan att vara rädd att ramla av.
Är sååå sugen på att tävla och träna. Är sugen på en riktig fylla oxå, kan nöja mig
med att vara lite smålullig en varm sommarkväll oxå. Det får man egentligen inte längta
efter som gravid tycker moraltanterna. Men det här är MIN blogg och jag skriver som jag känner :)

Förresten, ni som läser min blogg och har egna bloggar kan ni inte lämna ett
avtryck med er egen bloggadress så jag får kika på er?

Nu ska jag krypa ner i sängen och sooova. Hem ljuva Agdurbacken.

Kommentarer
Postat av: jessiie

Hej & grattis till bebis i magen ;)

Hoppas allt är bra med dig?

2008-07-17 @ 09:17:16
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0