Semester för de fyrbenta

Alla mina hästar har fått gå på bete nu, grymt skönt för en lat själ att
slippa mocka, dessutom ser dom ju väldigt nöjda ut med att få gå
ute och äta gräs och slappa. I helgen bor vi på holmen och spelar
yatzy och äter gott, som kladdkaka, ostbågar, grillat, osv...passar
mig perfekt!

Har varit iland idag för att åka och kolla till hästarna, handla lite mat
och hämta mig lite kläder. Och så klart för att blogga lite. Känns som
att jag är en dålig människa om jag inte talar om vad jag gör,
inte för att det är nått speciellt spännande  som försigår just nu
men ändå :)

Trevlig helg på er.

På betet

Jolly i bakgrunden och dottern Carrera till vänster.


Min 2-åring Robinzon till vänster med betespolaren Stok till höger.


Bilder tagna av Susanna

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag blir jätteglad när du bloggar oavsett vad du skriver :) ja visst är Ava Estelles napp cool! vi har köpt döskallenappflaskor till henne också.

2008-07-19 @ 21:15:41
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0