Päron rockar till uggla

Jag har spelat Magnus Uggla i bilen idag och då började päron
rocka loss i magen, antingen var det bra eller så led den stackars bebisen
något fruktansvärt. Den blev kallad "lydig bebis" på mvc idag, eftersom allt
verkade väldigt bra och den ligger startklar och väntar på att få komma ut.

Jag har tvättat bilen idag...eller inte jag då men JAG har ju lämnat in och hämtat
den och det var ju duktigt. Jag har tagit kort på den som jag ska kika på när jag
är trött på den. Varje gång den är riktigt grisig och skitig vill jag ha en ny blänkande
kärra (som att jag inte skulle skita ner den lika mycket på en kvart) Så när jag
hamnar i det läget ska jag kika på min rena fina bil på kort och istället för att köpa en
ny ska jag tvätta den.



Den är ju både tonad och sänkt, det är ju så att orsaraggarna drar en suck
av avund när jag åker förbi (ironi mina vänner)

Vi ska upp till P-Å´s mamma och hennes gubbe på middag och träffa några
släktingar som inte PÅ sett på länge. Ska jag vara brutalt ärlig så har jag blivit
socialt lat under slutet på den här graviditeten. Jag har inte tålamod att sitta och
vara trevlig mot en massa människor som jag inte kommer träffa igen när man
kan vara hemma och se på tv eller pilla sig i naveln (mycket trevligare)
Men vad gör man inte för släkten...

Min smått hysteriska lista krymper allt eftersom fler grejer blir
gjorda och det känns väldigt bra, mindre bra känns det att det
inte dykt upp nån målare än. Arbetet skulle börja idag, vår övervåning
är ett kaos eftersom alla möbler flyttat in i vårt sovrum och att ta sig fram till sängen
är som att traska runt i en labyrint.

Nu måste jag byta om och bli mitt trevliga sociala jag en stund. Hoppas det blir en
väldigt liten stund.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

kert en trevlig kväll... hoppas bara P-Å orkar vara mer social än Jon.... kommenterar inte mer än så här :)

Puss i jumsken

Sol Jenny

2008-07-22 @ 21:13:26
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0