Location: Sergel Plaza

Jag har faktiskt INTE tagit med mig datorn, men det har P-Å
så då måste jag ju låna den lite :)

Tågresan ner gick snabbt, annars brukar jag hinna få krupp
av att sitta på tåger och rulla tummarna. Jag hade lite att pyssla med,
strax innan Rättvik kom min respektive på att telefonen inte var med.
Han blev helt hysterisk (typ som jag blir när jag inser att det är hål i alla strumpbyxor)
jag satt tyst och lyssnade på hans mutter om att han skulle kliva av tåget,
och att han inte kunde driva sitt företag utan telefon. Hallå!! vi ska ju vara på semester..
Jag tog fram mina organisations talanger, ringde mamma som fick leta igenom vår bil
där mobilen låg under sätet, pratade mamma igenom att vidarekoppla den till min mobil,
tufft jobb med tanke på att hon knappt kan få av knapplåset. Nu är telefonen ialla fall på väg till
stockholm och vi håller tummarna för att en ska vara här i morgon bitti!

Vi har inte gjort mycket alls idag, strosat i lite affärer, ätit middag på en restaurang på
drottninggatan. P-Å  lyckades få en klipptid inne på SOAK, en väääldigt feminin (läs bög)
kille klippte honom och det blev lyckat enligt mig. Nu ligger vi på hotellrummet och slöar.
Imorgon ska vi försöka vara lite mer aktiva, kanske skansen eller grönan?

Saknar Bilbo, och mamma, hon hann knappt komma hem från syrran i göteborg innan
vi stack. En riktig mamma gris, det är jag det.

Kommentarer
Postat av: sarah

jag borstar inga hästar jag håller mig på läktaren och hejar och tar hand om han efteråt... men den skulle ha passat perfekt då, hoppas ni har det bra

2008-07-15 @ 16:52:47
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0