Hemma bäst

Äntligen hemma igen. Vi tog oss till ikea, P-Å stressade jag tjurade
men vi lyckades få med oss en hel del grejor hem så nu är det mitt jobb
att städa hela huset i veckan när P-Å jobbar så att vi kan börja skruva ihop
grejorna till helgen. Jag är på ett ruskigt skit humör. Det är igen annans fel
än mitt eget, men jag skyller på hunden som hoppade runt i bilen och sambon
som tjattrade i telefon, dom fick mig att glömma att jag hade släp bakom
bilen när jag skulle svänga in genom grinden. Jag grinade och nån annan asgarvade
när ena grinden flög loss från grindstolpen. Jag har hotat honom, får jag höra något
retsamt om det här så ska jag göra livet surt för honom. Som tur är gick det bra med
släpet så jag behöver bara vara ledsen över grinden och min egen sårade stolthet.

Den här fick följa oss hem, en skallra.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Alla kan väl glömma och du har den bästa ursäkten: gravidhormoner! Ava Estelle har också en sån skallra.

2008-07-06 @ 18:37:48
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh va typiskt...era fina grindar...:( Fram med hammare och spik och glöm det hela sen....:)

Kram

2008-07-06 @ 20:15:17
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fick du dig en ny säng?! :)

2008-07-06 @ 20:19:48
URL: http://ssandy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppsan....:/ men tror du inte det går bra om man lär både vovven och hönorna att dom får gå lösa tillsammans från början....?om man övervakar dom dom första veckorna och är med själv hela tiden..? Är jag med så gör ju Emil precis som jag säger,då skulle han aldrig våga göra nåt.Och blir väl liksom inte lika spännande om dom blir van att gå tillsammans,som om att en höna plötsligt rymmer ut ur en hönsgård,då kan jag tänka mig att det blir väldigt lockande att jaga den...:)

Kram kram

2008-07-06 @ 20:46:49
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Marja

men oj oj gumman..men försök tänk på att ni iaf äntligen tog er till Ikea!!!höll oxå i en sån där liten söt fisk i Sthlm:) Kramar

2008-07-07 @ 08:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0