halvvägs framme.

Hundvakt under morgon dagen
Släp för att få hem alla grejor
avresetid bestämd

Vi kommer nog verkligen iväg!

Älskling målar lager nummer två uppe och set ser lovande ut,
efter det är klart styr vi mot mora för att äta lite "cajun kitchen"

Vi har fönstrena öppna och vädrar ut färglukten för fullt,
ertappade just Billie med att sitta på fönsterkarmen och klura
på om det skulle gå bra att hoppa ner till gräsmattan.
Han låg ju och sov under bordet...trodde jag. Den här hunden
tvingar oss att träna på hur det är att vara föräldrar, han smyger när
han vet att jag inte ser, äter ur kompostpåsen om vi lämnar skåpdörren
under diskbänken på glänt, gömmer grisöron under mattes kudde och
äter på mina foppa-tofflor (måste vara för att dom är så fula)

Nu ska jag kila lite på "rädda willy 2" inlindad i ett stort fluffigt täcke.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Heja, heja! Hoppas ni kommer iväg till IKEA nu då (eller att ni redan är där)! Jag ska pallra mig upp till vårat barnrum och måla tredje gången, ungefär hälften är ju klart men resten...

2008-07-06 @ 12:29:40
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0