Good women gone bad

Eller kanske good feet gone really nasty.

Min mage har skött sig bra idag, jag har kunnat springa runt på stan,
varit en sväng på grönan, följt med en guidad tur på wasamuseét utan
att ha magont. Men mina små tassar är en historia för sig, shiit va ont dom
gör och vad skruttiga dom är.  Som tur är har man en vän som är fotterapeut,
tidigare har hon klagat på att mina fötter inte är nån ide att förbarma sig över
eftersom dom varit i för fint skick, men nu du Marja ska du få nått att bita i.

Vi ska gå på bio nu, och väl på plats har jag förutspått (tro mig, jag brukar ha rätt)
att vi ska stå en bra stund att strida om vilken film vi ska se. Det kommer att stå
mellan "mamma mia" och "indiana jones". Vilken film jag vill se kan ni gissa själva.
Efter det blir det middag, ett skumbad och sen sängen för att orka med lite mer
shopping imorgon innan vi åker hem.

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Marja

okej jag får nog allt ta mig en titt på dina fossingar...de låter ju inte nå vidare som du beskriver dem nu!!

2008-07-16 @ 07:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0