Det perfekta groggbordet

Jag har gjort mig en hallon och blåbärssmoothie som jag njutit av framför tv:n.
Jag kan ställa glaset uppe på magen, det är som en liten hylla nu :)
Eftersom gravidmagen inte går ihop med alkohol så var det länge sen man
drack "grogg". Men tänkt er vad smidigt med ett mobilt groggbord som alltid finns
till hands när man behöver ställa ifrån sig glaset. nu i semestertider. I så fall skulle jag
ha en sån här på mitt bord:


Pink Panter är verkligen en höjdare när det är varmt ute, självklart med
en massa is!

Idag har jag hämtat ut ett paket med grejer som jag beställt över internet
och för en gångs skull så var allt perfekt och inget behöver skickas tillbaka.

Jag har hållt på och målat i kvisthål och fyllt i springor i taket som vi
hållt på med uppe. När jag äntligen var klar skulle jag ta i locket och trycka
dit det ordentligt, då vek det sig på mitten och hela handen och armen hamnade
i färgburken. Ni kan ju föreställa er hur kul det var att få bort all färg och att sanera huset
efter min färd ner från övervåningen. Klantarsle det är jag det.

Nu blir det kvällspromenad och sen sängen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0