Dagen så här långt

Tidig start idag när klockan ringde halv 7, Bilbo kollade yrvaket på mig och la
tillbaka huvudet på den anatomiska kudden han lagt beslag på.
Vi styrde ut med stona till seminstationen i våmhus där det åtminstone
var lite muntra toner idag. Myggan ska semineras imorgon med Camaro M
och Jolly såg ut att vara på g och skall kollas igen på fredag.
Efter det mockade jag och pappa 3 boxar var (rättvist ska det vara) och sen gjorde
jag i ordning Rerra eftersom Jessica skulle komma och rida. Hon var jätte fin idag
och det är kul att se när häst och ryttare trivs med varann.

Eftersom det är onsdag idag så innebär det taco lunch på Claras i sällskap av Sarah, Henrik,
Cathrin, Mattias och Kristian (glömde jag nån?) Hann med lite shopping på stan oxå.
Efter det pustade jag ut hemma i trädgården hos mamma och pappa i sällskap av
Mamma, Rosie och hennes dotter Olivia (grannar) och så Bilbo.

Nu är vi tillbaka i orsa och klurar på vart alla mina kanaler har tagit vägen, kan
jag ha glömt att betala räkningen? Måste nog kollas upp.

Lunch


Trädgårdsmys (ska det vara så svårt att se lite normal ut?)


Me myself and I


Dagens fynd från Friis & Company


Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så snygg! Det passar dig att vara gravid! :)

2008-07-02 @ 19:48:11
URL: http://louise1983.blogg.se/
Postat av: sarah

vilken fin väska fröken har, myggan gick bra vi galoppade i "sand" backarna. kram

2008-07-02 @ 21:43:43
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0