Tiden rusar

och det känns som man inte riktigt hinner med, snart är det julafton
och vi har bojkottat julen lite iår. Snålat in på julklappar och inte ens julpyntat,
men imorgon ska jag julstäda och ställa fram några tomtar så jag inte får onda
ögat av mamma.

 Rerra har fått semester över jul och nyår och det är skönt att slippa bråka med
henne. Tyvärr är ju vårt stall nu mer av en sjukstuga än  någon gång tidigare.
Det är helt galet att stå med en massa hästar som man inte har någon användning
för, dom ska avecklas men det är ett långsiktigt projekt...

Igår var vi ute på "Vi på hörnet" och käkade, god mat och trevligt sällskap. Det är skönt
att vara lite barnledig nån timme här och där, man behöver det för att hitta sig själv i mamma
bubblan. 

Idag gick en "hel" smakportion gröt ner, vi provade nestles havregröt som
Angelica tipsat om och då gick det mycket bättre! Blä för banangröt.

7,7 kilos klumpen med "tant" Louise och "tant" Kristin på dopet


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå vad skoj att gröten funkade :-)

2008-12-15 @ 07:31:46
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Cattis

Tackar. Idag är jag bitter igen. Men den här gången är det för att jag alltid måste städa och fixa allt inne själv... "Fixa pannan du då, om det inte passar" är svaret man får. Jaa du. Nu ska jag försöka bli lite glad istället. Du kan väl slänga upp lite fler bilder från dopet, gärna nån bild på dig med!!

2008-12-15 @ 11:30:56
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0