Puts väck

Min goda vän Sarah brukar mobba mig för att jag alltid oroar
mig, finns det inget att oroa sig över så ser jag till att komma
på något lämpligt att gå omkring och må dåligt över.
Så lagom tills dess att jag Julstädat klart, hängt upp gardiner,
tvättat all tvätt så började det komma en liten tanke smygandes:
-Vart har alla mina smycken tagit vägen? Jag har genom åren
samlat på mig en stooor mängd halsband, ringar osv. Inte har saken
blivit bättre av att vi (mitt jobb alltså) är återförsäljare av både SNÖ of Sweden
och Pilgrim. Men i samma takt som jag köper något nytt så försvinner
det något gammalt. Jag undrar ibland om man en dag kommer att
snubbla över en hög med alla bortslarvade grejer? Iså fall kommer
min hög att kunna ta sig in bland Sveriges 10 högsta berg. (nästan ialla fall)

Kvällens möte gick bra, en hel del vettiga grejer ventilerades och för en gångs skull
vågade jag öppna munnen. Problemet med mig är att när jag väl börjat prata
så har jag svårt att sluta.

Kvällens oro och letande resulterade i en ring som jag tappat bort. Egentligen
har det ju aldrig varit borttappat utan jag har ju bara glömt bort vart jag lagt den.

Mina händer är i desperat behov av handkräm, men vem har tid med sånt.


Kommentarer
Postat av: Mona

Låter jättekanon att du faktiskt sade ngt..oh ja..när du börjar så slutar du inte =)..

Men jag har ju hört dig diskutera sånt här ämne 1 gång tidigare och du hade total kontroll och bra åsikter..så jag tar för givet att din stämma blev hörd o respekterad.



tjing

2008-12-19 @ 07:03:07
Postat av: Stina

Jag tycker det fungerar bra med md, använder enbart padsen efter att jag tvättat ansiktet på just finnarna men slarvar jag några dagar så kommer det åter nya. Jag är glad så långe jag inte får mer :) Tala gärna om för mig om Ole Henriksen är bra. Kram

2008-12-19 @ 18:26:14
URL: http://staiina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var jätteskönt att få sova ut inatt :-)

Japp jag slutade att amma för lite mer än en månad sen.

Jag blev så stressad över amningen, de första månaderna tyckte jag att det var mysigt sen tyckte jag det blev så obehaglit när han låg och "klöste" mig på bröstet med fingrarna. Det var svårt att få ro att sitta och amma då.

Sedan så gick jag ner så otroligt mycket i vikt så det kändes som att jag skulle tyna bort.

Jätteskönt nu när han börjat med smakportioner för då behöver jag inte ha ångest över att jag slutade amma.

Ammar du fortfarande?

Ha en jättetrevlig helg.

Kramar

2008-12-20 @ 13:03:05
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0