Julmys

Igår ryckte gudmor Kattis in och lånade Svea ett par timmar, det resulterade
i att vi nu har ett rent och prydligt hus med julgardiner, ljusstakar och tomtar

Vi njuter i fulla drag med tända ljus och brasa för vi vet att det inte dröjer länge
förrän dammråttorna börjar trängas med tomtarna och förrän tvättkorgen är full igen.

Svea har somnat uppe i sin gna säng och klockan är inte ens åtta,helt otroligt!
Jag hoppas att hon fortsätter sova för natten, när vi lyckas få henne att somna
i tid så brukar hon oftast vakna efter nån timme, men inatt sov hon mellan 22-08,
hon väckte mig 2 ggr och låg och pep då stoppade jag in nappen och så somnade
hon om utan att behöva tutta.

Ikväll går Titanic på tv och jag föreslog att vi skulle lägga oss isängen och kika men P-Å
påstod att den var för sorglig...haha...han menade nog för tjejig. Jag ska ialla fall titta men
eftersom jag verligen tycker att den är sorglig så tittar jag bara på början erftersom jag tycker att
det är en väldigt vacker film, med de tidstypiska kläderna och sen är ju Kate Winslet fruktansvärt
vacker i just den här filmen.

Imorgon ska nog de sista julklapparna inhandlas sen ska jag bara luta mig tillbaka och
invänta julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0