Dan före The big Day

det är full rulle, och ingen tycks ha tid att blogga, vilket lindrar mitt
dåliga bloggsamvete. Alla julklappar utom ev. en är inhandlade.
Vi börjar dagen hos svärmor och svärfar, grötfrukost och julklapps
öppning står på schemat. När det är avklarat pustar vi ut hemma en stund
innan vi styr mot mora för mora för den obligatoriska julmiddagen hos
mina föräldrar. Skulle man utebli blir man nog avskriven från famljen.
För min mamma är julen den viktigaste dagen på året och allt följer
bestämda planer och ritualer. Bara att välja ut en julgran som duger
är ett flerdagars projekt för min mamma.

För övrigt har jag fått en fantatisk födelsedagspresent av min älskling.
Mer om det och om julfirande får ni veta senare.

God Jul på er.

Kommentarer
Postat av: Mona

Ha en mycket trevlig och skön jul..

- men va taskigt att lämna en brasklapp :)

Du må ju begripa att man blir nyfiken av vad du fått i födelsedagspresent ...ouiii



Åh så blir jag också lite brydd..När-fyller du år..Grattiskram passar isåfall in just nu!



kram å tjing

2008-12-23 @ 17:54:33
Postat av: Cattis

Men grattis! När fyller du år? Idag? visst är Adidaskläderna fina, Binning har en i svart med guldränder på. Allt från min syster Camilla som är den som köper alla märkeskläder mina barn har. Har du hört att Carmensita kanske är dräktig? Tjuvbetäckt isof... Kram

2008-12-23 @ 18:43:26
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Tessie

Så överger du mig med det obligatoriska tjatet om hur julgranen ska klädas. Är jag död eller inlagd på Säter imorgon så är det ditt fel. ;)

2008-12-23 @ 19:34:22
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOOD LUCK!!!! hoppas han menar de ochså!

2008-12-23 @ 19:59:10
Postat av: Henrik

Jaa... verkligen den bästa presenten ever!!

2008-12-24 @ 00:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0