virus

min dator har fått virus! jag har aldrig blivit drabbad förr så nu vågar jag inte
ens starta den, tänk om viruset äter upp alla mina bilder. då är det fara på
taket. som tur är har man en mycket god vän som kan en del om data världen.
Det finns fler datorer i huset så jag kan vara min blogg trogen :)

inatt har svea sovit från 22-06, jag har vaknat och undrat om hon inte borde vakna,
men hon har lugnt sovit vidare, vilken dröm, tänk om hon kunde göra så varje natt
då skulle jag inte behöva vara som en zoombie på dagarna!

vi var till bvc och vägde och mätte henne nu på morgonen och hon hade vuxit bra,
skönt, då har vi inte vanvårdat henne :)

I mammas famn klar för färd till bvc, höstens färger: brunt och lejongult!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Så gosigt!!! Hoppas du får komma ikapp med sovandet och får lite krafter över. Förstår hur det känns. Försök koppla av, sov/vila när det är lugnt. Skiten, tvätten mm finns kvar.... Prio 1 är att "Svea" (Är det klart???) mår bra och hon mår bäst av att mamma mår bra, så ta hand om dig. Tänker på er

Kram Jenny

2008-08-26 @ 12:21:53
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ja, men jag MÅSTE ju göra allt det här. Jag hade hellre gosat i soffan med barnen och läst knasiga barnböcker. Vilket jag planerar att göra i eftermiddag och ikväll. Men först måste det vara städat, jag blir tokig och kan inte slappna av annars. Snart har jag gjort hela veckans checklista, fast det kommer ju behövas dammsugas en gång om dagen ändå. Helt plötsligt längtar jag tills kattungarna har flyttat. Fast å andra sidan kommer jag väl bli förvånad över att det fortfarande blir lika smutsigt när dom åkt. Skönt att ni fick godkänt på BVC igen. Tänk på att du är världens bästa mamma för Svea, det bara är så! Kram

2008-08-26 @ 14:01:52
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Marja

Va gullig hon e!! o va duktig du e gumman! klart ni fick godkänt på BVC! längtar tills vi ses! kram från mej!

2008-08-27 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0