Uppdrag utfört

Vi tog oss till mora, hämtade P-Å´s båt, köpte thaimat som vi åt
hemma hos Mamma och Pappa medans Svea fick äta lite, sen fick hon
vara kvar hos mormor Eva medans vi köpte fönsterlister. Jätteläskigt  att vara
ifrån henne fast det bara var en halvtimme. Vi hann in en snabbis till min mormor
som fick kika på henne och sen vidare till Ica Maxi, det fixade jag och Svea (Pappa åkte egen bil)
Hon sov hela tiden och sover vidare i vaggan här hemma medans jag tittar på hästhoppningen.

Det knackade på dörren och ett blomsterbud dök upp med ett jättefin "mor och dotter bukett"
från jobbet.



Sover vidare, mammas prinsessa :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken liten snäll tös ni verkar ha fått...:)

Verkligen modigt av dig att våga dig iväg på grejer så där nu i början...själv hade jag nog blivit sittande hemma som ett fån dom först månaderna med bebisen.....:)

Kram

2008-08-21 @ 17:16:33
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag började med napp när Dylan var en vecka gammal ungefär. Jag tror att man kan börja med den så fort amningen funkar eller flaskan om man använder sådan. Han spottar ur nappen ganska lätt men om man sitter och håller i den ett tag så brukar han suga tag i den. Hoppas att du får sova i natt. Kramar från oss

2008-08-21 @ 18:20:33
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag började med napp när Dylan var en vecka gammal ungefär. Jag tror att man kan börja med den så fort amningen funkar eller flaskan om man använder sådan. Han spottar ur nappen ganska lätt men om man sitter och håller i den ett tag så brukar han suga tag i den. Hoppas att du får sova i natt. Kramar från oss

2008-08-21 @ 18:20:33
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0