tårar

vi har kommit in i nån fas där vi (svea) inte vill sova mer än 1 timme i taget, vill
äta hela tiden och vad ska jag, mjölkkossan, göra om inte mata, natt har det inte blivit
mycket sömn alls och nu har hon varit vaken största delen av dagen.

igår när vi var på ettårs kalas sov hon under hela kalaset, typiskt eftersom jag hade önskat
att hon skulle sova när jag hade haft en chans att göra samma sak.

den här bloggen har blivit en bebisblogg men jag tror att ni har förståelse fördet just nu.
det är underbart att vi har den här lilla sessan, men jag förstår att dom använder sömnbrist
som tortyr redskap, igår kväll grät jag som en liten unge.

trötta efter kalas

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har hört många nyblivna föräldrar som tycker att det är grymt jobbigt i början! Det är nog svårt att föreställa sig innan man är där själv... Men kämpa på! Du är superduktig!



Måste ju få se underverket live också men jag väntar tills du känner dig lite piggare... =)



Hehe, är Bilbo sympatitrött eller vakar han hela nätterna också??



Många kramar

2008-08-24 @ 18:00:46
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Cattis

Bäbisar är sådär, förmodligen är det en tillväxtfas. Då äter dom typ HELA tiden en eller ett par dagar och sen är det bättre igen. Kämpa på bara! Kramar

2008-08-24 @ 18:26:18
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

Och precis när man tror att man inte orkar mer brukar dom sova bättre igen...

2008-08-24 @ 18:26:52
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej och grattis till en jättesöt liten en! Det är hemskt att inte få sova men det blir nog bättre snart..säger hon som inte vet ett dugg om bebisar. Om inte annat blir det en vanesak.

Föresten är jag också orsing nu!

Ha det bra! Kram Caroline

2008-08-24 @ 22:07:58
URL: http://isblommas.blogg.se/
Postat av: Emma

Känner igen mig, jag grinade som ett litet barn i början jag med. Jag var så trött och slut att jag tyckte inget hjälpte, grinade nog mer än min lilla sessa gjorde ;)

2008-08-26 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0