Tandvärk

Jag har ont i en tand, är helt övertygad om att jag har hål. Vill INTE
gå till tandläkaren, för jag är säker på att den som letar han hittar
och jag har nog mer än ETT hål (om inte så kan dom sluta klaga på cola)

Idag har det varit en bra dag, Jag och Svea har varit till Konsum, banken och
sen åkte vi till Mamma och Pappa, Medans mamma gick ut och gick med vagnen
så kröp jag och en överlycklig Trulz ner under täcket och sov 1,5 timme, så skönt att få slappa
lite, vet ju att hon är i säkra händer när ens egen mamma lånar en stund.
För er som inte vet så är Trulz min första egna vovve, som numera bor hemma
hos mina föräldrar. Tyvärr går inte han och Bilbo ihop, dom ryker ihop eftersom
dom vaktar mig båda två. Det är jättetråkigt och jobbigt eftersom det komplicerar
saker. Om dom hade varit kompisar hade det varit väldigt enkelt för mig
att sova hemma hos mamma och pappa när P-Å är borta på jobb.
Bilbo flyttade hem till oss i början på sommaren eftersom Sarah (fd. jobbarkompis)
inte kunde ha honom kvar när hon flyttade till Linköping. Vi skulle verkligen inte ha nån
hund men ibland blir saker inte som man tänkt, och han har ju tagit en plats i vår familj
nu och i framtiden kanske han och Trulz kan komma övverens.

Svea ligger på min mage och sover men vi ska smyga ner henne i vagnen och ta en familjepromenad :)

Rivalerna


Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack! Fast det var ju inget bröllop utan en vigsel med två vittnen (svärmor + min ena syster), barnen och vigselförrättaren där... Vi har inga ringar, ska inte åka på nån resa eller nåt. Men förmodligen blir det en fest nästa sommar... Och det var bara min syster som visste att vi skulle gifta oss eftersom hon behövde ta ledigt och sådär... Men varför ingen förlovning hemma hos er? Vi var inte heller förlovade, förutom att vi bestämt att vi skulle gifta oss och det bestämde vi för flera år sen.

2008-08-29 @ 20:41:48
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Angelica

Va skönt att du fick sova lite :-)

Jag har oxå min första hund boende hos mina föräldrar.

Schäfern Caramel som jag skulle ha på foder ett år. När det var dags att lämna tillbaka henne till uppfödaren så klarade mina föräldrar inte av det utan köpte henne i stället :-) Så nu går hon runt hemma på deras gård.

Kramar

2008-08-30 @ 10:52:40
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Men stumpan inte kan du springa runt med tandvärk... (öh ska jag säga som alltid gjort allt för att slippa tandläkarbesök) Nu har jag i alla fall hittat något som lindra skräcken. P-O heter han. Inte P-Å. Så bra tandläkare, vem förutom honom slänger igång hårdrock på hög volym när han börjar borra... Love him :)

Hur går det annars. Är det fortfarande överröst med folk där hemma eller börjar det lugna ner sig så vi kan ta vid och våldsgästa snart :)

Höres

Kram Sol Jenny

2008-08-30 @ 13:48:38
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0