Med vinden i håret

Kolla vilken härlig bild på min roliga 3:männing Sandra!

Riktig sommar när den är som bäst!

Jag, P-Å och Sandra och Bulan grillade och åkte båt in till Mora festivalen.
Vi skippade att gå på tältet, jag ville inte trängas och Sandra skulle upp
och jobba, men det var mysigt med härligt väder, god mat  och lite båtåkning.

Jag har blivit bjden på lite 25-års firande hos Louise och vem tackar nej till
sånt? Inte jag ialla fall, bruden drar ju till sthlm nu ett tag så det är bäst att
kolla till henne lite innan det ifall om hon kommer hem,och inte är sig lik :)

Jag är faktiskt ganska pigg och glad, trots värmen som har varit, det enda molnet
på himlen mysteriet med den försvunne målaren som fortfarande inte fått nån lösning.


Höggravid och fulltankad...på coca cola.


Så här sur ser man ut när man bara får dricka folköl för tyrannen (jag) som man lever ihop med =)


Den här killen ligger bakom alla anonyma insändare i moratidningen. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: sarah

du är så fin gumman, sådär fin önskar jag att jag kan vara den dagen jag är höggravid!

2008-08-02 @ 10:22:03
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Jennie

Stort lycka till med allt nu från mig och Magnus...:)!!

Har för mig att du skrev den 13:e men det lilla pyret kanske vill ut vilken dag som helst nu..:)

Är ni nervösa..?? eller är det bara skönt att få det avklarat kanske...:)? Har ni tagit reda på om det blir en pojke eller flicka?

Kramisar

2008-08-04 @ 17:49:00
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej! Hur går det med magen? Jag och Myggan hängde på Anna och Dennis ut en sväng idag. Blev ganska lugnt och hon fick jogga lite lång och låg. Lycka till med bäbis!

2008-08-06 @ 13:21:51
URL: http://sannaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0