Godkända

I morse var dom här från bvc för att skriva in Svea. Igår badade hela familjen för
att vi skulle vara anständiga. Svea i diskhon, och resten av familjen i duschen,
tom Billie fick en omgång av hundschampoot. Vi måste ha blivit godkända eftersom
dom åkte härifrån utan att ta med sig våran bebis :)

I dag har jag lyckats sorrtera bebiskläder och klippa klor på hunden medans hon
har legat på ett täcke på golvet och tittat på. Jag har tom lyckats sova lite när hon
har sovit. Det tar sig!

Veterinären har kollat Jolly idag och hon var dräktig! Skam den som ger sig, nu håller vi tummarna
för att allt går vägen och att vi får två nu stjärnor nästa sommar.

Nu ska jag försöka ta mig, bebis och vagnen till konsum och handla lite.
Kram


Kommentarer
Postat av: Cattis

Bra jobbat! Klart ni blev godkända... Hoppas hon lugnat ner sig lite med ätningen. Om hon fortsätter vara jättesnuttig kanske hon vill ha napp? Jag ville inte ha napp till mina bäbisar, men det ville minsann dom. Kramar

2008-08-25 @ 20:53:04
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad roligt att höra att allt går bra längtar tills jag får träffa lilla Svea och dig :D

2008-08-26 @ 09:47:08
Postat av: Cattis

Klart dom får. På BVC säger dom säkert att dom inte ska göra det, men oftast sover dom ju kortare perioder. Varje gång A E sov längre än 4 timmar i streck vaknade jag eftersom jag var van att vakna och mata henne. Så länge Svea äter bra annars och går upp i vikt tycker inte jag det är nån fara att låta henne sova! A E sover typ 2 timmar åt gången just nu så var glad så länge S sover :)

2008-08-26 @ 11:13:40
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0