Dollys lökar

"-Ditt bröst är större än hennes huvud"
Konstaterade pappan och skrattade gott åt mina nya former.
Det här med amning är inte riktigt min grej, ialla fall inte än.
Hon är jättesnäll och sover på dagarna, äter och sover i 2-3 timmar.
När det sen blir natt vill hon inte riktigt vara lika trött och istället blir jag
väldigt trött, hade tänkt sova idag men det har trillat in besökare, och
vi har varit till mora och hämtat Billie och varit och handlat. Hon sov hela tiden
och det gick jätte bra, men mitt hjärta slog jätte fort och jag var alldeles varm
och nervös för att hon skulle börja gall skrika.

Billie måste ha saknat oss för han viker inte från vår sida en sekund, och är jätte go.
Han ligger och vaktar och kikar på bebisen och undrar nog lite över vad det är för pyre som
flyttat in här.

Jag har promenerat ända ner till fiskeaffären med vagnen idag, jätte mysigt men det
var nog att göra lite väl mycket för nu gör det ont lite överallt. Imorgon ska jag ta det lite lugnare
och hålla mig hemma.

Han håller koll :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad mysigt ni ser ut att ha det... Och du ser verkligen fräsch ut! Syns inte alls att du nyss fött barn. Försök vila så mycket du kan, för det går bra och sen helt plötsligt är man dö-trött (så var det för mig iaf, man blir lite lurad).

2008-08-19 @ 20:32:33
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Tessie

Duktig storebror Billie!



Du ser inte alls ut som om du klämt ut en Ruskprick nyss. :)

2008-08-19 @ 21:18:28
Postat av: Sol Jenny

Blir såååå sugen på att hälsa på, men vi kommer med buller och bång nästa vecka :) (nej jag ska smyga...) Längtar i alla fall. Kanske finns ett namn på prinsessan då! Nu drar vi i alla fall till Spanien.

Kram Jenny

2008-08-19 @ 22:37:17
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: sarah

vad söta ni är alla tre, vilket bra konstaterande av din pappa...kram

2008-08-20 @ 08:44:07
Postat av: sarah

ha ha pappan menar jag såklart =)

2008-08-20 @ 09:00:44
Postat av: Elin

Va söta ni är och grattis till flickan :)

2008-08-20 @ 13:19:40
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0