Sex, drugs and rock ´n roll

Det var länge sen det.
Usch vad jag har varit bitter Nu helgen, ledsen över att vara lämnad hemma,
trött över allt jobb och för tjurig för att sprendera lördag kvällen på något annat
sätt än framför körslaget, tur att Mora kören är ruggigt bra.

Sarah har varit min stora hjälp i helgen med hästarna, hon är duktig hon som
sköter allt och ändå har tid att hjälpa mig! Stort tack för det!

Idag har jag varit på hopptränng med Rerra (unghästen) Hon skötte sig jättebra
men nu börjag jag känna mig lite klumpig uppe i sadeln. Har anmält till tävling på
lördag, det får bli sista tävlingen innan bäbis kommer ut.

Är en tråkig söndags depp människa idag. Roligare blogginlägg kommer :)

Skulle behöva en fest. Eller ett par kalla Hannas Smultron cider. Eller både och.
image9



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad istället för att du slipper vara bakis :)

Nu är det dags att vi bokar dejt. Fika/lunch i veckan? Kanske fredag?

2008-04-28 @ 14:13:32
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: sarah

du 'r så fiiiiiiin!!!

2008-04-29 @ 21:32:05
URL: http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0