Bättre sent än aldrig..

Har tänkt börja blogga för länge sen, känns som att man borde så att mina vänner kan hålla kolla på mina galenskaper. Fast nu förtiden är livet ganska lugnt.
Har haft en fantastisk helg med långledigt lördag- måndag.
Tävlingsdebuterade min 4-åring i älvdalen i lördags. Hon skötte sig exemplariskt och det blev en felfri runda och rosett som belöning. Vet inte om det blir det sista tävlingen på ett tag med tanke på att Päron (smeknamnet på bäbis) är 23 veckori magen och det kanske vore lämpligt att lägga hoppningen på hyllan. Svårt att lämna över till någon annan när det känns så bra.
På kvällen firades det med Bowling och middag i goda vänners sällskap och halva söndagen sovs bort. Nu har P-Å stuckit på jobb i Sthlm och jag har fördrivit kvällen med att baka. Vem som ska äta upp 80 kanelbullar vet jag inte än, frivilliga?
Framför mig ligger jobb tisdag tom. lördag, dagarna går långsamt när man väntar på något.
Och nu är det inte bara sommarlängtan som kommer krypande utan väntan på Bäbis, känns
som en evighet till 13 aug. Men med all bulldeg i magen kanske det blir ett snabb-bak :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhh.. om du vet hur länge jag har väntat på detta ögonblick, att du skulle börja blogga :) Se till och håll igång nu! PUSS

2008-04-14 @ 21:15:48
URL: http://louise1983.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej sötnos. Vad roligt att du börjat blogga :) Jag skulle vilja se dig som gravismonster, ska vi fika nån dag? Jag kan komma och spana på news i butiken först och så drar vi en vända till fiket. Vad tror du? Kram.

2008-04-14 @ 22:06:18
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Sandra

De var på tiden tin :p

2008-04-15 @ 09:01:28
URL: http://ssandy.blogg.se
Postat av: Ida

Det är lugnt Tin:)Vi kan komma på fika och äta upp dina bullar. haha

2008-04-15 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0